تجهیزات رستوران صنعتی

يکشنبه 26 خرداد 1398
21:12
آوا امینی

اگر شما مایل به احداث یک آشپزخانه هستید برای شروع کار نیاز به تهیه تجهیزات رستوران هستید . این تجهیزات شامل ماکروفرو اجاق گاز و غیره میباشد. برای مثال از انرژی تغذیه کننده این تجهیزات میتوان از برق و گاز نام برد.شرط اصلی موفقیت در این کار ، تهیه ی تجهیزات و وسایل استاندارد برای آشپزخانه است . وسایل باید از ایمنی لازم برخوردار باشند . از دیگر رموز موفقیت در این حرفه ،چیدمان مناسب وسایل و استفاده بهینه از فضای آشپزخانه است . در ادامه ی مطلب شما را با برخی از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه های صنعتی آشنا خواهیم کرد.

چرخ گوشت صنعتی

کسانی که مایل به برپایی رستوران ها یا کترینگ هایی هستند که در آن از غذاهای گوشتی استفاده میشود ، در مرحله اول باید یک چرخ گوشت صنعتی تهیه کنند .ساز و کار این چرخ گوشت ها به این صورت است که میتواند مقدار زیادی از گوشت را به راحتی چرخ و آماده طبخ کند . این دستگاه به علت بزرگ بودن فضای زیادی را اشغال می کند.

فر پیتزا

پیتزا یکی از محبوب ترین غذا ها می باشد و تهیه و توزیع آن در فست فود ها میتواند شغلی پر درآمد باشد اما در ابتدای راه نیازمند تهیه ی ابزاری مانند فر پیتزا می باشد . فرها از نظر شکل و نحوه ی کار انواع مختلفی دارند اما متداول ترین آن ها در فست فودی ها فر ریلی میباشد . صفحه ی استیل و فلزی این دستگاه، به شست و شوی آسان و بهداشت این دستگاه کمک شایانی کرده است

دستگاه مرغ سوخاری

این قسمت برای علاقه مندان به تهیه مرغ سوخاری می باشد که در ابتدای کار باید به این نکات توجه کنند . تهیه مرغ سوخاری در رستوران ها و فست فودی ها نیازمند سرعت عمل بالاست یعنی بتوان مقدار زیادی از مرغ را در زمان کم با کیفیت بالا تهیه کرد که در این مسیر دستگاه ها به کمک آشپزها می آیند .این دستگاه ها توانایی تهیه ی هم زمان چندین مرغ با هم به صورت پخت یکنواخت را دارند.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل


[ بازدید : 150 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به راه اندازی تجهیزات آشپزخانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]