تجهیزات قنادی و شیرینی پزی

سه شنبه 4 تير 1398
18:53
آوا امینی

یکی از شادترین و لذت بخش ترین کار، پختن شیرینی وکیک است.با داشتن یک سری ابزار آلات و توانایی برای پختن کیک یا شیرینی شما میتوانید یک قنادی کوچک راه اندازی کنید.در اداره کردن یک قنادی علاوه بر تازه بودن شیرینی و کیک ها تزیین و شکل شیرینی ها نیز اهمیت بالایی دارد که میتواند باعث جذب مشتری بشود.

میزکار استیل

میز کار استیل یکی از پر مصرف ترین ابزار ها در آشپزخانه ها میباشد.این میز از فلز استیل ساخته شده برای همین به آسانی تمیز شده و بهداشت کار را بالا میبرد.از این میز برای آماده کردن انواع گوشت ها مانند مرغ و ماهی استفاده میشود.

راه اندازی کافه قنادی

اگر بخواهیم کافه قنادی را به طور آسان و مختصر توضیح دهیم میتوانیم بگوییم کافه قنادی مخلوطی از یک کافه و قنادی است یعنی هم منوی یک کافی شاپ را شامل میشود و هم انواع کیک ها در آن ارایه می شود.اگر قصد راه اندازی کافه قنادی را دارید ابتدا باید یک نیروی زبر دست که مهارت بالایی در پخت انواع کیک و شیرینی را دارد این را به خاطر داشته باشید که اگر طعم شیرینی های شما خاص و مطلوب باشد میتوانید مشتری های ثابتی برای خود داشته باشید.

دستگاه سبزی خرد کن صنعتی

امروزه تقاضا برای سبزی های خرد شده آماده بسیار زیاد شده و لازمه راه اندازی این کار تهیه یک دستگاه سبزی خرد کن صنعتی است .این دستگاه میتواند مقدار زیادی از سبزی را با اندازه های مختلف ریز یا خیلی ریز خرد کند .این دستگاه صدای زیادی ندارد و با برق کار میکند .به دلیل جنس فلزی این دستگاه تمیز کردن آن راحت است و اگر تیغه ی سبزی خرد کن بعد از مدتی کند شد میتوانید آن را مثل روز اول تیز کرده و از آن استفاده کنید.

قیمت خمیر گیر 60 کیلویی

خمیر گیر یکی از وسایل مورد استفاده در نانوایی ها و قنادی ها میباشد .قیمت خمیر گیر 60کیلویی به علت نوسانات و پایین و بالا شدن قیمت ها متفاوت است.این دستگاه از استیل ساخته شده و زنگ نمیزند.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل


[ بازدید : 150 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به راه اندازی تجهیزات آشپزخانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]