راه اندازی کبابی

چهارشنبه 5 تير 1398
18:39
آوا امینی

کبابی ها یکی از انواع رستوران های سنتی و خانوادگی می باشد که برای تعطیلات مورد توجه بسیاری از خانواده قرار میگیرد علاوه بر آن اگر مکان کبابی بزرگ باشد از آن برای برگزاری مراسمات نیز استفاده میکنند .یک آشپزخانه بزرگ و مجهز به کباب پز و انواع وسایل برای طبخ غذا،باعث تازگی غذا و جذب بیشتر مشتری می شود.

دستگاه های برودتی و سرمایشی

اگر میخواهید یک رستوران یا یک کبابی تاسیس کنید دستگاه های برودتی و سرمایشی را در اقلام مورد نیاز خود یادداست کنید .این دستگاه ها همان آبسرد کن ها میباشند وجود آبسردکن در کبابی شما باعث میشود که مشتری هرگاه نیاز به آب پیدا کرد بتواند به آب دسترسی داشته باشد .یکی دیگر از این دستگاه ها ،دستگاه دوغ سازی میباشد دوغ یکی از اصلی ترین نوشیدنی ها در کبابی ها میباشد که اگر طعم سنتی داشته باشد طرفداران بیشتری پیدا میکند.

کباب پز صنعتی

برای راه اندازی یک کبابی در مرحله اول نیاز به تهیه یک کباب پز صنعتی دارید زیرا غذای اصلی که رستوران شما ارایه میدهد کباب است.کباب پز صنعتی در بازار در مدل های مختلفی ارایه میشود و ظرفیت نگهداری همزمان تعداد زیادی از سیخ کباب و پختن همزمان آن را دارد این کباب پز هم با زغال و هم با گاز کار میکند که این بسته به سلیقه ی آشپز میباشد.

اجاق کته پز

ممکن است بخواهید کباب را با نان یا با برنج سرو کنید .اگر میخواهید در رستوران خود کباب را با برنج ارایه دهید نیاز به یک اجاق کته پز دارید.این نوع از اجاق تعداد شعله های متمایز و تک تک دارد و از نظر تعداد شعله با یکدیگر متفاوت است.طراحی تک تک بودن شعله ها به این دلیل است که طعم کته بهتر باشد و برنج با طعمی مرغوب به مشتریان داده شود.

دستگاه حلیم صاف کن

در بسیاری از کبابی ها در روز های جمعه و تعطیلات حلیم نیز پخته میشود شما نیز اگر می خواهید این کار را انجام علاوه بر اجاق و قابلمه نیاز به یک دستگاه حلیم صاف کن نیز دارید زیرا این دستگاه ذرات درشت گندم در حلیم که هنگام خوردن موجب آزار است را جدا کرده و حلیمی صاف و بدون وجود ذرات اضافی آماده میکند . البته برای غذا هایی که درآن ها از بادمجان استفاده میشود مانند کشک و بادمجان به منظور جدا کردن تخمه هایش نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل


[ بازدید : 119 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به راه اندازی تجهیزات آشپزخانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]