هزینه راه اندازی رستوران صنعتی

سه شنبه 11 تير 1398
18:39
آوا امینی

راه اندازی رستوران صنعتی از پایه مانند راه اندازی هر شغل دیگری نیاز به یک سرمایه اولیه دارد که این سرمایه صرف خرید فضا برای رستوران و انواع ظروف برای سرو غذا و انواع وسایل برای طبخ غذا میشود البته مواد غذایی را هم نباید فراموش کنیم .این هزینه ها بسته به مکانی که در نظر میگیرید یا منویی که تنظیم میکنید متغیر است.اگر بودجه ی بالایی دارید دستتان در نوشتن منو باز تر خواهد بود.

دیگ صنعتی خورشت

خورشت های ایرانی یکی از معروف ترین و پرطرفدار ترین غذاها است که بسیاری از مردم اگر قصد سفارش غذا داشته باشند آن را انتخاب میکنند اگر میخواهید این غذای پرطرفدار را در منوی رستوران خود قرار دهید نیاز به یک دیگ صنعتی خورشت دارید البته از این دستگاه برای طبخ انواع سوپ یا انواع آش نیز استفاده میشود.ظرفیت این دیگ ها با یکدیگر متفاوت بوده و دست شما را در انتخاب باز میگذارد.

راه اندازی رستوران

انواع و اقسام رستوران های مختلف در سطح شهر ها وجود دارد که هر یک به نوعی منحصر به فرد است برای مثال رستوران هایی وجود دارد که صرفا غذاهای کشور های دیگر درآن طبخ میشود که این خود به نوعی خاص و تک است.راه اندازی رستوران یک راه برای درآمد زایی است که در آن باید تمام نیاز های خود را از همه جهات بررسی کنید در گام اول ببینید که دوست دارید چه نوع رستورانی داشته باشید دوست دارید رستوران شما غذاهای محلی داشته باشد یا غذاهای سایر ملل ها.

کباب پز گازی استیل

اگر میخواهید انواع کباب های ایرانی را در منوی رستورانی خود قرار دهید باید برای خریدن یک کباب پز گازی استیل اقدام کنید.این نوع کباب پز به طور همزمان و یکسانی کباب ها را آماده خوردن میکند برای همین میتوانید همزمان چندین سیخ کباب را حاضر کنید .

چرخ گوشت نیمه صنعتی

چرخ گوشت نیمه صنعتی یک نوع چرخ گوشت است که هم میتوانید در رستوران خود از آن بهره مند شوید و هم در محیط منزل.این نوع چرخ گوشت در اقسام مختلفی طراحی شده است . این چرخ گوشت با برق تغذیه میشود و به راحتی قابل شست و شو میباشد.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل


[ بازدید : 108 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به راه اندازی تجهیزات آشپزخانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]