خرید اجاق گاز صنعتی

پنجشنبه 13 تير 1398
16:49
آوا امینی

امروزه راه اندازی رستوران صنعتی، تهیه ی غذا و کترینگ به یکی از شغل های پرتقاضا در جامعه تبدیل شده است و افراد زیادی در پی ایجاد این کسب و کار می باشند اما قبل از شروع به این فعالیت فراهم آوردن امکاناتی از جمله تجهیزات مورد نیاز برای تاسیس رستوران، از اولویت های مهم این کار به حساب می آید در ادامه ی مطلب در خصوص چگونگی راه اندازی کترینگ و برخی از تجهیزات مورد نیاز برای این کار خواهیم پرداخت.

دستگاه تهیه حلیم

یکی از مهم ترین تجهیزات صنعتی برای آشپزخانه هایی که در آن ها حلیم و یا آش طبخ می شود دستگاه تهیه حلیم می باشد این دستگاه در اندازه ها و شکل های مختلف در بازار موجود است استفاده از این دستگاه بسیار ساده می باشد و به دلیل جدا شدن اجزای مختلف آن شست و شوی آن بسیار آسان است.لازم به ذکر است دستگاه تهیه حلیم با دوام بوده و دارای سوپاپ اطمینان می باشد.

اجاق گاز صنعتی پایه دار

از جمله ضروری ترین وسایل برای راه اندازی رستوران صنعتی، تهیه غذا و یا کترینگ خرید اجاق گاز صنعتی پایه دار می باشد این دستگاه یکی از اصلی ترین وسایل برای آشپزخانه های صنعتی به حساب می آید. این اجاق گاز برای طبخ انواع غذاها مناسب بوده و به صورتی کاملا ایمن ساخته شده است. اجاق گازهای پایه دار به صورت دو و یا پنج شعله با توجه به نیاز مشتری در بازار موجود هستند.

میزکار استیل

یکی دیگر از ملزومات مورد نیاز آشپزخانه های صنعتی تهیه ی میز کار استیل است .میز کارهای استیل به دلیل ساخته شدن از چند ورقه ی محکم از استحکام کافی برخوردار می باشند، علاوه بر این میزها در ابعاد و سایزهای مختلف به صورت دو و یا چند کشو به فروش می رسند.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل


[ بازدید : 100 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به راه اندازی تجهیزات آشپزخانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]