چگونگی تاسیس رستوران

سه شنبه 21 ارديبهشت 1400
10:49
آوا امینی

تجهیزات رستورانی

همیشه این نکته را باید در نظر داشته باشید که تجهیزات پخت غذا رستورانی با تجهیزات فست فود تفاوت زیادی دارد. هر چند برخی از لوازم صنعتی پخت غذا در رستوران و فست فود به صورت مشترک استفاده می شوند ولی این دو دنیای متفاوتی با هم دارند. معمولاً از تجهیزات صنعتی رستورانها انتظار می رود تا غذاهایی به سبک خانگی برای مشتریان تهیه کند، ولی از تجهیزات پخت غذای فست فود انتظار بر آماده کردن غذاهای سریع در کوتاه ترین زمان ممکن را داریم.

ما به شما توصیه می کنیم که برای خرید تجهیزات رستورانی خود از مشاورین کاردان و حرفه ای گروه صنعتی ابتکار استیل استفاده کنید. کارشناسان ما سال ها است در این زمینه فعالیت می کنند و با استفاده از دانش و تخصص خود اقدام به آماده سازی انواع رستوران و فست فود، بهترین نوع تجهیزات و لوازم رستورانی را نسبت به فضای آشپزخانه شما ارائه می دهند.

ترولی حمل دیگ

این محصول با عرض ۸۰ سانتی متر و طول ۱ متر تولید شده و قابلیت جابه جایی انواع قابلمه و دیگ های سنگین، کیسه های برنج و حبوبات را از بخش های مختلف آشپزخانه دارا می باشد، در ساخت و تولید گاری حمل دیگ از کلاف های سنگین آهن ۴۰*۴۰ استفاده شده است که با قرارگیری بر روی ۴ چرخ جابه جایی را آسان خواهد کرد.

گاری حمل دیگ توسط پروفیل های ۴۰*۴۰ و دستگیره ای از جنس استیل ساخته شده است که به مشتری این امکان را می دهد تا بتواند به راحتی تجهیزات مختلف را با ترولی جابه جا کند.

به دلیل این که این محصول بتواند وزن بالا را تحمل کرده و استقامت زیادی داشته باشد رویه ی آن از جنس آلومینیوم با ضخامت بالا ساخته شده است که بر روی کلاف های سنگین آهن قرار می گیرد.

میز کار پلی اتیلن ۱ متری

این میز کار با ابعادی به طول ۱۰۰، عرض ۶۵ و ارتفاع ۸۵ سانتی متر طراحی و تولید می شود، همان طور که از نام این میز مشخص است برای رویه ی آن از پلی اتیلن استفاده شده است این امر علاوه بر استحکام بالا سبب می شود برای مراکزی که بهداشت در آن ها مهم است مورد استفاده قرار بگیرد، استفاده از رویه ی پلی اتیلن همچنین سبب سهولت در نظافت میز خواهد شد.

در ساخت کلاف های این میز از قوطی های استیل ۴۰*۴۰ استفاده شده است که مقاومت و دوام میز را افزایش می دهد، علاوه بر این، میزکار پلی اتیلن ۱ متری به نحوی طراحی شده است که شخص بتواند لوازم و تجهیزات مورد نیاز خود را در نزدیک ترین فاصله به خود قرار دهد برای همین این میز کار به صورت چند طبقه ساخته می شود و فرد می تواند لوازم خود را در طبقه ی دوم این میز که رویه ی آن از جنس ورق استیل روکش دار می باشد قرار دهد.

نکته ی مهم در ساخت این میز کار ۱ متری ضخامت رویه ی میز می باشد که با توجه به نظر و سلیقه ی مشتریان قابل تغییر خواهد بود، شما می توانید در صورت تمایل ضخامت رویه ی پلی اتیلن میز کار را ۳ ، ۴ یا ۵ سانتی متر انتخاب کنید.

نکته ی مهم در ساخت این میز کار ۱ متری ضخامت رویه ی میز می باشد که با توجه به نظر و سلیقه ی مشتریان قابل تغییر خواهد بود، شما می توانید در صورت تمایل ضخامت رویه ی پلی اتیلن میز کار را ۳ ، ۴ یا ۵ سانتی متر انتخاب کنید.


[ بازدید : 110 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به راه اندازی تجهیزات آشپزخانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]