آماده سازی کترینگ صنعتی

پنجشنبه 20 تير 1398
11:10
آوا امینی

در سطح شهر رستوران هایی وجود دارد که صرفا غذاهای گوشتی ارایه میدهد که این امر باعث منحصر به فرد شدن این سبک از رستوران ها شده و باعث شده طرفداران غذاهای گوشتی ،مشتری ثابت این سبک از رستوران ها شوند.در این رستوران ها گوشت به سبک های مختلفی آماده میشود که هر یک نیازمند وسیله ی مخصوص به خود می باشد.

باربیکیو

باربیکیو وسیله ای است برای طبخ و آماده سازی کباب ها در انواع مختلف.که هم در بسیاری از خانه ها قابل استفاده است و هم در یک رستوران.برخی از آن ها با با گاز کار میکنند و برخی نیز با ذغال .نظافت این دستگاه از اهمیت بالایی برخورد دار است.لازم است پس از هر بار استفاده این دستگاه را به خوبی تمیز کنید تا کیفیت غذا حفظ شود.

راه اندازی تهیه غذا

راه اندازی تهیه غذا نیز جزو آن دسته از مشاغل پردرآمد است که در ابتدا هزینه ی خیلی زیادی نمیخواهد.شما حتی در خانه نیز میتوانید یک تهیه غذای کوچک راه اندازی کنید و در صورت امکان فضای خود را بزرگ تر کنید.نکته ای که باعث مورد توجه بودن تهیه غذاها می شود،خانگی بودن و سنتی بودن غذاها است.

میکسر گوشت

میکسر گوشت یک وسیله ی ضروری برای افرادی است که میخواهند تنها غذاهای گوشتی و کباب سرو کنند.این دستگاه برای مخلوط کردن انواع مختلف چاشنی ها با گوشت چرخ شده استفاده می شود.هم چنین گوشت را آماده ی به سیخ کشیدن میکند.گرچه از این دستگاه میتوانید برای آماده سازی انواع خمیرها نیز استفاده کنید اما هدف اصلی این دستگاه برای آماده سازی گوشت است.

هود کباب پز

پختن کباب ،یک مشکل دارد آن هم آلودگی و دود کباب است .با این که عطر اشتها آوری دارد اما موجب آلودگی آشپزخانه شما می شود.وجود یک هود کباب پز این امکان را میدهد تا دود کباب به بیرون منتقل شود و آشپزخانه شما تمیز بماند.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل


[ بازدید : 82 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به راه اندازی تجهیزات آشپزخانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]