وسایل راه اندازی قنادی

يکشنبه 23 تير 1398
16:50
آوا امینی

یکی دیگر از مشاغلی که امروزه مورد توجه قرار گرفته و به نوعی درآمد زا می باشد ،قنادی است.این شغل در هر زمانی مشتریان خود را دارد و در صورت تازگی و زیبایی ظاهر کیک ها یا شیرینی ها ،شما برند خود را در این حرفه خواهی داشت و میتوانید شعبه های زیادی در سرتاسر شهر تاسیس کنید که این درآمد شما را چندین برابر میکند.در ابتدای این شغل نیازمند تهیه وسایلی هستید که بتوانید با آن کیک و شیرینی را طبخ کنید.

سینک شستشو صنعتی

سینک شستشو صنعتی یکی از اصلی ترین ابزارهای مورد نیاز در یک آشپزخانه صنعتی یا هر جایی که در آن غذا طبخ میشود است.این دستگاه با نظافت سروکار دارد هرچه نظافت ظروف و وسایل آشپزخانه شما بیشتر باشد کیفیت غذاها نیز بهتر بوده و در نتیجه مشتریان بیشتری خواهید داشت.این سینک ها در اشکال مختلفی ساخته میشود .

راه اندازی کافه قنادی

کافه قنادی ها در جای جای شهر بسیار محبوب اند زیرا هم یک کافی شاپ محسوب می شوند و هم با ارایه کیک و شیرینی های تازه یک قنادی نیز محسوب می شوند.راه اندازی کافه قنادی شباهت های زیادی به راه اندازی یک کافی شاپ و هم چنین یک قنادی دارد یعنی شما باید فضایی دلچسب و با سلیقه مانند یک کافی شاپ داشته باشید و کیک و شیرینی های لذیذی نیز طبخ کنید.

میز کار استیل قنادی

در هر کاری که مربوط به پخت و پز می شود نیاز به یک میز کار دارید.در مشاغل قنادی و شیرینی پزی نیاز به یک میز کار استیل قنادی به منظور آماده کردن انواع خمیرها برای کیک و شیرینی دارید.هم چنین برای جای دادن به ابزارآلات شما نیز مناسب است .این میز اندازه خیلی بزرگی ندارد و میتوان در مکانی مناسب در آشپزخانه خود جای داد.

حلیم صاف کن دستی

حلیم صاف کن دستی یک وسیله ی کار آمد و پر کاربرد در کبابی ها یا مکان هایی است که در آن حلیم نیز سرو میشود.از این دستگاه به منظور یکی کردن و گرفتن ضایعات حلیم مانند پوست گندم استفاده می شود.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل


[ بازدید : 82 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به راه اندازی تجهیزات آشپزخانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]