راه اندازی خط سلف سرویس

سه شنبه 28 خرداد 1398
18:29
آوا امینی

امروزه اگر به مهمان خانه های مجلل یا رستوران های لوکس رفته باشید محال است که هنگام صرف غذا،متوجه خط سلف سرویس نشده باشید. خط سلف سرویس برای هتل ها و رستوران ها مزیت و کارایی بالایی دارد که با اندکی سلیقه میتوان بهترین آن را مهیا کرد . ظاهر زیبا وتنوع بالا در این خطوط باعث محبوبیت و جذابیت بالای آن شده است .

خط سلف سرویس

خط سلف سرویس که امروزه در بسیاری از مهمان خانه ها و غذاخوری های مجلل متداول شده انواع و اقسام خوراکی های گرم وسرد مانند انواع پس غذا ها وآب میوه ها در آن وجود دارد که افراد میتوانند بنا به میلشان از هر نوع مواد خوراکی که به آن تمایل دارند استفاده کنند.

راه اندازی فست فود

فست فود سبکی از غذا است که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و این روزها راه اندازی فست فود میتواند شغلی به شدت پول ساز باشد.اگر میخواهید برای اولین بار وارد این شغل شوید باید با احتیاط و حرفه ای عمل کنید اگر هیچ تجربه ای در این مسیر ندارید بهتر است نیروهایی خبره و باتجربه را به کار بگیرید تا بتوانید پیشرفت کنید .به یاد داشته باشید که خلاقیت و نوآوری میتواند به شما در پیشرفت در این مسیر کمک شایانای کند این نوآوری باید از ریزترین فاکتور ها تا اصلی ترین آن ها را در بر بگیرد.

فر ساندویچی

فر ساندویچی اندازه های گوناگونی دارد که با توجه به بودجه و فضای کار،شما میتوانید حق انتخاب داشته باشید .این فر کار شما را آسان میکند زیرا از چند قسمت تشکیل شده و هر قسمت مخصوص طبخ یک نوع غذا است برای مثال قسمتی برای سرخ کردن سیب زمینی وجود دارد و قسمتی برای کباب کردن برگر.

فر اغذیه

اگر میخواهید لیستی از وسایل مورد نیاز خود را در راه اندازی فست فود بنویسید،باید در ابتدای لیست فر اغذیه را بنویسید .

کار شما بدون وجود فر اغذیه یک کاستی بزرگی دارد .بدنه و صفحات این فرها از فلز ساخته میشود که به نظافت آن سرعت چندانی میبخشد .

با تهیه این فر که خود شرایط طبخ بسیاری از غذاهای فست فودی را میدهد،دستتان حسابی در تنظیم منو باز میشود.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل


[ بازدید : 136 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به راه اندازی تجهیزات آشپزخانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]