دستگاه های مورد نیاز آشپزخانه های صنعتی

يکشنبه 30 تير 1398
15:48
آوا امینی

همانطور که می دانید برای راه اندازی هر کسب و کاری ابتدا باید وسایل و تجهیزات آن کسب و کار را فراهم کرد کسب و کارهای صنعتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند برخی از این تجهیزات عبارتند از چرخ گوشت آشپزخانه صنعتی و نیمه صنعتی که برای راه اندازی آشپزخانه های صنعتی مورد نیاز هستند، دستگاه های آب گوجه گیری، آبلیموه گیری و آبغوره گیری که در انواع مختلف در بازار به فروش می رسند. در ادامه ی مطلب به بررسی هر یک از لوازم و تجهیزات لازم برای راه اندازی کسب و کار صنعتی خواهیم پرداخت.

یکی از عمده ترین وسایل برای راه اندازی آشپزخانه های صنعتی خریداری چرخ گوشت آشپزخانه صنعتی می باشد این دستگاه یکی از ضروری ترین وسایل برای انواع کترینگ، رستوران ها و کباب پزی ها می باشد یکی دیگر از تجهیزات مورد نیاز برای تالارهای پذیرایی و سالن های عروسی خریداری آبچکان چرخدار تالار پذیرایی می باشد این دستگاه یکی از مهم ترین وسایل برای حمل و نقل ظروف شسته شده می باشند این وسیله برای آشپزخانه ها ی صنعتی که فضایی شلوغ دارند مناسب می باشد چون با فضای کمی که اشغال می کند بسیار مناسب می باشد.

دستگاه آب گوجه گیری

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی انواع دستگاه های آبمیوه گیری و عصاره گیری برای گرفتن آب انار، آبلمیو و آبغوره در بازار به فروش می رسد این دستگاه با ظرفیت حداکثر 700 گرمی می تواند آب گوجه و عصاره ی آن را گرفته و برای انواع سس و لواشک مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه فضای بسیار کوچکی را اشغال می کند.

دستگاه آب گوجه گیری دستی

این دستگاه نسبت به دستگاه آب گوجه گیری صنعتی کوچک تر می باشد و به صورت دستی کار می کند این دستگاه پوست و گوشت گوجه را به طور کامل از یکدیگر جدا می کند، دستگاه آب گوجه گیری دستی از جنس استیل بوده و ضد زنگ می باشد این وسیله کم حجم بوده و فضای نسبتا کمی را اشغال می کند.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل


[ بازدید : 85 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به راه اندازی تجهیزات آشپزخانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]