قیمت تجهیزات فست فود

سه شنبه 1 مرداد 1398
13:23
آوا امینی

فست فود و غذاهای فست فودی امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد و افراد زیادی به خصوص کودکان علاقه ی زیادی به مصرف غذاهایی مانند پیتزا و ساندویچ دارند برای همین افرادی که به دنبال راه اندازی کسب و کاری جدید هستند تمایل به راه اندازی فست فود دارند تا بتوانند از این راه درآمد مناسبی کسب کنند، همانطور که می دانید برای راه اندازی هر کسب و کاری علاوه بر فراهم کردن فضای مورد نیاز باید تجهیزات و وسایل آن کار را فراهم کرد اگر شما هم دوست دارید به تاسیس یک فست فودی برای کسب درآمد بپردازید تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا درخصوص برخی از لوازم اولیه ی این کسب و کار اطلاعاتی به دست آورید.

دستگاه کنتاکی

برای راه اندازی خط تولید مرغ سوخاری باید دستگاه کنتاکی خریداری شود این دستگاه با نام های دستگاه سس زن و پودر زن مرغ هم شناخته می شود، به عبارت دیگر این دستگاه یک دستگاه مرینیتور و طعم دهنده ی مرغ می باشد که به طور مساوی انواع پودر و سس را در همه ی قسمت های مرغ پخش کرده و باعث خوش طعم شدن آن می شود. این دستگاه از جنس استیل بوده و مورد تایید وزارت بهداشت و غذا می باشد علاوه بر این دستگاه کنتاکی به راحتی قابل شست و شو می باشد.

تاپینگ پیتزا

یکی از اصلی ترین لوازم و تجهیزات برای راه اندازی آشپزخانه ی صنعتی خریداری تاپینگ پیتزا می باشد از این دستگاه برای نگه داری مواد ساندویچ و یا پیتزا استفاده می شود، تاپینگ پیتزا در انواع مختلف و با قیمت های گوناگون در بازار موجود می باشد.

سنگ فر ساندویچی

این فر از چند فر ترکیبی به همراه شعله و صفحه ی گریل و یک صفحه ی استیک ساخته شده است، این دستگاه در ابعاد مختلفی به فروش می رسد. این دستگاه همچنین دارای سرخ کن به همراه توری می باشد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل


[ بازدید : 94 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به راه اندازی تجهیزات آشپزخانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]