قیمت چرخ گوشت صنعتی

چهارشنبه 9 مرداد 1398
18:45
آوا امینی

برای راه اندازی تهیه غذا و یا کترینگ به خصوص برای فضاها و رستوران هایی که در آن ها برای میهمانان کباب سرو می شود خریداری یک چرخ گوشت صنعتی یکی از الزامات و از مهم ترین تجهیزات می باشد این وسیله علاوه بر کبابی ها برای قصابی ها نیز از جمله تجهیزات ضروری می باشد لازم به ذکر است چرخ گوشت صنعتی انواع مختلفی دارد در ادامه ی مطلب در خصوص چرخ گوشت صنعتی و انواع آن توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

چرخ گوشت صنعتی

همان طور که اشاره شد یکی از تجهیزات رستوران خریداری چرخ گوشت صنعتی می باشد، این چرخ گوشت ها در دو نوع به صورت گیربکسی و تسمه ای در بازار موجود می باشد، همان گونه که از نام این چرخ گوشت مشخص است از آن می توان برای چرخ کردن گوشت در حجم بالا استفاده کرد. بهتر است برای اینکه چرخ گوشت تان دوام و طول عمر بیشتری داشته باشد بعد از هر بار استفاده تمامی قطعات را از هم جدا کرده و به صورت کامل شست و شو دهید. نکته ی مهم در خصوص چرخ گوشت صنعتی استفاده از آن ها در کارخانجات سوسیس و کالباس می باشد.

چرخ گوشت قصابی

چرخ گوشت یکی از اولین و ضروری ترین وسایل برای هر خانه ای می باشد، چرخ گوشت ها در انواع مختلف خانگی، صنعتی، نیمه صنعتی و چرخ گوشت های قصابی در بازار به فروش می رسند، این چرخ گوشت قدرت موتور بسیار بالایی دارد و با برخورداری از دکمه ی چرخش معکوس می تواند گوشت را به صورت کامل چرخ و ریز کند. علاوه بر این تیغه هایی که در ساخت چرخ گوشت قصابی استفاده شده است بسیار بران و تیز می باشد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل


[ بازدید : 104 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به راه اندازی تجهیزات آشپزخانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]