خرید لوازم و وسایل کبابی

يکشنبه 13 مرداد 1398
19:08
آوا امینی

اگر تصمیم دارید تهیه ی غذا و یا کترینگی راه اندازی کنید که در آن انواع کباب و جوجه یکی از غذاهایی باشد که در آن جا سرو می شود باید تجهیزاتی از قبیل کباب پز، جوجه گردان ، اجاق کته پزی و... را تهیه کنید، این لوازم و تجهیزات در انواع مختلف و با قیمت های متنوع در بازار به فروش می رسند. در ادامه ی مطلب تصمیم داریم در خصوص برخی از لوازم و وسایل و نحوه ی کارکرد هر یک توضیحاتی را برای شما ارائه دهیم پس اگر شما هم از جمله افرادی هستید که می خواهیم کسب و کاری مانند تهیه ی غذا یا رستوران به راه بیاندازید در این مطلب با ما همراه باشید.

کباب پز تابشی

با خریداری وسیله ای به نام کباب پز تابشی می توانید بدون تولید دود و به راحتی به پخت کباب بپردازید با این دستگاه می توانید به سرعت و به طور همزمان چند سیخ کباب بزنید. لازم به ذکر است کباب پز ها با توجه به نیاز مشتریان و فضای مورد نیاز در سه سایز مختلف ساخته می شوند. تمامی روغن ناشی از پخت کباب در داخل سینی از جنس استیل که در طراحی کباب پز تابشی تعبیه شده است ریخته می شود.

سالاد بار یخچال دار

این وسیله یکی از پرطرفدارترین وسایل برای رستوران ها و هتل ها می باشد که می توان توسط آن دسر ، انواع سالاد و سبزیجات را به صورت تازه نگه داری کرد. یکی از مزیت های این سالاد بار عدم تولید برفک در آن می باشد. سالاد بار یخچال دار با دارا بودن موتوری بسیار قوی می تواند به صورت هوشمند سرمای مورد نیاز برای نگه داری انواع خوراکی را تامین کند.

رف استیل

از دیگر تجهیزات و لوازم که شاید دوست داشته باشید در فست فود و ساندویچی خود داشته باشید رف استیل می باشد همان طور که از نام این وسیله مشخص است رف استیل از جنس استیل بوده و از آن می توان برای نصب بر روی دیوار و خط سلف سرویس استفاده کرد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل


[ بازدید : 85 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به راه اندازی تجهیزات آشپزخانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]