تجهیزات راه اندازی فست فود مرغ سوخاری

دوشنبه 14 مرداد 1398
20:05
آوا امینی

امروزه مرغ سوخاری به یکی از غذاهای محبوب تبدیل شده است و راه اندازی فست فود مرغ سوخاری یکی از مشاغل نسبتا جدید به حساب می آید برای تاسیس این فست فود باید لوازم و تجهیزات صنعتی مانند سرخ کن، مرینیتور مرغ و ... را خریداری کرد. البته این فست فودها علاوه بر مرغ سوخاری به طبخ انواع گوشت، ماهی، میگو و قارچ سوخاری می پردازند و تمامی این غذاها در منوی فست فودهای مرغ سوخاری برای مشتریان ارائه می شود.

سرخ کن صنعتی

همان طور که می دانید وسیله ای مناسب برای سرخ کردن انواع خوراکی ها سرخ کن می باشد از سرخ کن صنعتی می توان در رستوران ها، کافی شاپ ها، کترینگ و فست فودی ها استفاده کرد چرا که می توان در مدت زمان اندک حجم بالایی از مواد غذایی را سرخ کرده و به مشتریان ارائه دهید لازم به ذکر است انواع سرخ کن های صنعتی با قیمت های مختلف در بازار به فروش می رسند که شما می توانید با توجه به نیاز و کسب و کار خود اقدام به خریداری آن ها کنید قیمت این سرخ کن ها باتوجه به اینکه از نوع تایمر دار باشند یا خیر متفاوت خواهد بود علاوه بر این برخی از سرخ کن های صنعتی دارای چراغ هشدار دهنده نیز هستند.

اجاق گاز صنعتی دارای گریل

خریداری اجاق گازهایی که کارکردهای زیادی دارند برای رستوران ها و محیط هایی که آشپزخانه های کوچکی دارند مناسب می باشد یکی از اجاق گازهای چند کاره که می توان از آن در پخت غذا، گریل استفاده کرد اجاق گاز صنعتی دارای گریل می باشد، علاوه بر این این اجاق گاز دارای دو فر به صورت مجزا می باشد.

آبچکان کابینتی

یکی از مهم ترین وسایل و ضروری ترین لوازم در تمامی آشپزخانه ها آبچکان کابینتی می باشد، این آبچکان را می توان در بالای سینک ظرفشویی نصب کرد. این آبچکان فضای کمی را اشغال می کند و به صورت کشویی می باشد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل
[ بازدید : 94 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به راه اندازی تجهیزات آشپزخانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]