تاپینگ پیتزا و ساندویچ صنعتی

چهارشنبه 23 مرداد 1398
16:14
آوا امینی

قطعا شما هم بارها نام وسایل و تجهیزاتی مانند تاپینگ را شنیده باشید این وسیله بیشتر برای رستوران ها و انواع فست فودها کاربرد دارد اگر می خواهید در خصوص این وسیله اطلاعاتی به دست آورید و در مورد نحوه ی کار آن مطالبی را بیاموزید تا پایان مطلب همراه ما باشید در این مقاله قصد داریم در خصوص این دستگاه و چند وسیله ی ضروری دیگر مانند انواع منقل و همچنین قیمت دیگ بزرگ آشپزی در رستوران های صنعتی مطالبی را بیان کنیم.

تاپینگ پیتزا و ساندویچ

این دستگاه در اندازه و حجم های مختلف با توجه به نیاز مشتریان ساخته شده و با قیمت های مختلف به فروش می رسند، از این تاپینگ برای نگه داری انواع مواد ساندویچ و پیتزا استفاده می شود، این تاپینگ ها از جنس استیل مرغوب ساخته شده و مورد تایید وزارت بهداشت و غذا می باشد.

منقل ذغالی

همان طور که می دانید برای ساخت منقل ذغالی که بتوان از آن در آشپزخانه های بزرگ صنعتی استفاده کرد علاوه بر رعایت نکات ایمنی باید از مواد اولیه ی مرغوب نیز استفاده کرد. ساخت منقل کباب فلزی به دو صورت گازی و ذغالی می باشد البته برخی دیگر از منقل ها به صورت دو منظوره و به هر دو صورت ساخته می شوند.

یکی دیگر از انواع پرطرفدار منقل ذغالی که در بیشتر کبابی ها، سفره خانه ها و رستوران ها استفاده می شود منقل ذغالی ایستاده فن دار می باشد این منقل با توجه به نظر مشتری در اندازه ی مورد دلخواه او ساخته می شود این وسیله علاوه بر استاندارد بودن از ورقه های استیل ضد خش ساخته شده است که در برابر هر گونه حرارتی مقاوم می باشد. علاوه بر این منقل ایستاده دارای یک مکنده و هود بسیار قوی بوده که بدون تولید هیچ گونه دود و سر و صدایی می تواند حجم بسیار زیادی از کباب را برای مشتریان در سریع ترین زمان آماده کند.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل


[ بازدید : 100 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به راه اندازی تجهیزات آشپزخانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]