لوازم پذیرایی رستوران

پنجشنبه 24 مرداد 1398
18:36
آوا امینی

باید بدانید راه اندازی رستوران و تالار پذیرایی خیلی کار ساده ای نیست و البته مشکلات خاص خود را دارد به دلیل این که تمامی رستوران ها و کترینگ ها زیر نظر وزارت بهداشت هستند تهیه ی تجهیزات و البته محیطی که مورد تایید این وزارت باشد یکی از کارهایی است که برای راه اندازی این کسب و کار باید مورد توجه قرار بگیرد. به عنوان مثال تمامی لوازم و تجهیزات پذیرایی رستوران باید استاندارد و بهداشتی باشند، محیط رستوران باید کاملا بهداشتی بوده و فضای آن جا برای مشتریان راحت باشد و چندین مورد دیگر که همگی باید مورد توجه قرار گیرد.

تجهیزات پذیرایی رستوران

همان طور که می دانید یکی از مهم ترین وسایل برای رستوران، سفره خانه، کترینگ و یا تالارهای پذیرایی خریداری منقل یا دستگاه کباب پز می باشد کباب پزها انواع گوناگونی دارند مانند کباب پز صنعتی ذغالی ، کباب پز صنعتی ریلی ، کباب پز صنعتی برقی که با توجه به اندازه و ظرفیت پخت با قیمت های مختلفی به فروش می رسند البته برخی از تجهیزات را اگر بتوان به صورت دست دوم خریداری کرد قطعا کم هزینه تر خواهد بود برای مثال قیمت کباب پز تابشی دست دوم و یا کباب پز ریلی دست دوم نسبت به خریداری آن ها به صورت آکبند ارزان تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود.

پذیرایی در رستوران

علاوه بر خریداری وسایل و لوازمی که برای پخت و یا سرو غذا در رستوران ها و تالارها مورد نیاز است تهیه ی برخی از لوازم جانبی از جمله ملزومات راه اندازی هر رستورانی می باشد از جمله ی این وسایل می توان به ترولی پلاستیک سه طبقه، ترولی حمل سیخ کباب، ترولی برای حمل ظروف، چرخ دستی حمل دیگ ، گاری استیل حمل دیگ و... اشاره کرد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل


[ بازدید : 115 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به راه اندازی تجهیزات آشپزخانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]