آشپزخانه صنعتی

پنجشنبه 30 خرداد 1398
16:12
آوا امینی

امروزه به دلیل مشغله های کاری متعدد و نبود زمان کافی برای پخت و پز وآشپزی کترینگ ها و تهیه غذاها توانسته اند جایگاه خوبی پیدا کنند . هرچه قدر که طعم غذا مطلوب تر و محیط جذاب تر باشد به طبع در این حرفه موفق تر خواهید بود.

راه اندازی کترینگ

اگر در هنر آشپزی مهارت دارید و به این کار نیز علاقه دارید با کمی چاشنی سلیقه میتوانید راه اندازی کترینگ را در برنامه های زندگی خود قرار دهید که این روزها درآمد نسبتا خوبی دارد.در گام نخست باید یک فهرست از نیاز های خود تهیه کنید و آن را با بودجه خود مطاقبت دهید .اگر در اقوام و آشنایان خود افراد ماهر در این زمینه دارید میتوانید با آن ها نیز همکاری کنید.

کابینت استیل

کابینت استیل یکی از انواع کابینت ها می باشد که به دلیل جنس آن به راحتی تمیز میشود و به این دلیل محبوبیت بالایی دارد .به دلیل جنسش این نوع کابینت مدت زیادی در خانه ی شما مثل روز اولش میماند و میتوان مدت های طولانی از آن استفاده کرد.و از دیگر امتیاز های مثبت این کابینت میتواند به این مورد اشاره کرد که به دلیل خنثی بودن از نظر رنگ در هر آشپزخانه ای جلوه ای زیبا ایجاد میکند.

هود صنعتی

یکی از مهم ترین عامل ها در هر آشپزخانه صنعتی هود صنعتی است .هود نقش بسیار مهمی در نظافت آشپزخانه ایفا میکند.هود ها از نظر قدرت مکش متفاوتند که بسته به حجم کار و میزان آلودگی دارد.جنس این هود ها از فلز است برای همین به راحتی میتوان آن را تمیز کرد.

دستگاه کنتاکی

شما با داشتن دستگاه کنتاکی میتوانید انواع گوشت ها مانند مرغ یا میگو و سبزیجاتی مانند قارچ را کنتاکی کرده ودر رستوران های خود به فروش برسانید .سازوکار این سرخ کن ها به صورتی است که میتوان مقدار زیادی از گوشت را در مدت زمان کمی به آسانی و با طعم لذیذ آماده کند.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل


[ بازدید : 132 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به راه اندازی تجهیزات آشپزخانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]