آبمیوه گیری و اسموتی ساز

دوشنبه 4 ارديبهشت 1402
21:00
آوا امینی

برای بخش هایی که آب و هوای به شدت گرمی داشته و ازدحام جمعیت بالاتری نیز دارد بهتر است از آبسردکن صنعتی استفاده شود. در این نوع آبسردکن ها مدار سرمایشی و اواپراتور در داخل مخزن میباشد به همین دلیل است که قدرت بیشتری در خنک کردن آب خواهد داشت.

از جمله ویژگی های آبسردکن های صنعتی میتوان به بدنه با مقاومت بسیار بالا و قدرت خنک کنندگی مداوم و بالا اشاره کرد.

10 تفاوت آبسردکن های استیل و صنعتی

از جمله اصلی ترین تفاوت های آبسردکن های معمولی استیل و صنعتی میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

1. معمولا بر روی آبسردکن های صنعتی نمایشگر دیجیتالی تعبیه می شود.

2. قیمت آبسردکن های استیل صنعتی در مقایسه با نوع معمولی آن بیشتر می باشد.

3. در آبسردکن های صنعتی از ترموستات به جهت تنظیم دمای آب خروجی استفاده شده است.

4. سرعت خنک کنندگی و قدرت سرمایش آبسردکن های صنعتی در مقایسه با نوع استیل بیشتر می باشد.

دستگاه آبمیوه گیری

دستگاه مخلوط کن است که از آن برای آبگیری انواع میوه ها استفاده می شود، این محصول به صورت خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی تولید و ارائه می شود. آبمیوه گیری های صنعتی دارای ظرفیت های بالاتری بوده و توان آبگیری مقدار بیشتری میوه را دارد.

تفاوت دستگاه آبمیوه گیری و اسموتی ساز

از دستگاه های آبمیوه گیری میتوان در کافی شاپ ها و بستنی فروشی ها استفاده کرد. معمولا دستگاه های اب میوه گیری دارای. دستگاه های آبمیوه گیری دارای بخش های مختلفی مانند کاسه، تیغه و سری هستند محصولات مرغوب باید کاسه و تیغه ای از جنس استیل داشته باشند توجه داشته باشید که از سری آبلیمو گیری برای چرخ گوشت نمیتوان استفاده کرد. از جمله ویژگی های دستگاه آبمیوه گیری صنعتی میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

طرز استفاده از فر پیتزا ریلی

بطور کلی طرز استفاده فر برای پیتزا بسیار ساده می باشد، بهتر است قبل از شروع کار با فر پیتزا از دفترچه راهنمای فر پیتزا کمک بگیرید. برای استفاده از فر پیتزا ریلی کافی است به طریق ذیل عمل کنید:

علت روشن نشدن مشعل فر پیتزا میتواند به دلیل مشکل در این بخش و عدم رسیدن گاز باشد، چنانچه مشعل روشن نمیشود بهتر است دستگاه را از نظر سالم یا معیوب بودن بررسی کنید، از اتصال سیم ارت مطمئن شوید، از عدم جابجایی دوشاخه فاز و نول اطمینان حاصل کنید و از سالم بودن لوله، شیلنگ گاز و متصل بودن گاز مطمئن شوید، چنانچه با بررسی موارد بالا مشعل همچنان روشن نمیشود باید برای تعمیر فر پیتزا ریلی اقدام نمایید.

  • حال کلیدهای فن، مشغل و نقاله را روشن نمایید.
  • اکنون لازم است تا سرعت نوار نقاله را تعیین نمایید، میتوانید عددی بین ۰ تا ۶۰ را انتخاب کنید البته ما به شما پیشنهاد میکنیم سرعت را بر روی عدد ۱۰ قرار دهید.

مهم ترین تجهیزات نانوایی و قنادی

دستگاه خمیرگیر که از آن به جهت ورز دادن و تهیه ی خمیر استفاده میشود از جمله مهمترین تجهیزات قنادی و نانوایی می باشد. در واقع برای تهیه ی شیرینی یا کیک لازم است با کمک دستگاه خمیرگیر، تمامی مواد اولیه را به خوبی با یکدیگر میکس و ترکیب نمایید. خمیرگیرها از طریق حرکت دادن چنگک و پاروها تمامی مواد را ترکیب کرده و خمیری کاملا نرم و آماده ی پخت را تهیه می کنند.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل


[ بازدید : 172 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به راه اندازی تجهیزات آشپزخانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]