تجهیزات پخت و پز آشپزخانه صنعتی

يکشنبه 4 اسفند 1398
15:44
آوا امینی

در هر کاری شما باید به یک سری از نکات دقت کنید در حرفه ی رستوران داری شما باید دقت خود را هزاران برابر افزایش دهید زیرا با غذایی که به مردم می دهید سلامتی آن ها تحت تاثیر قرار میدهید اینکه شما فاکتورهای نظافتی و تازه بودن یک غذا را در نظر داشته باشید در مانا بودن رستوران شما تاثیر فراوانی خواهد گذاشت.

تجهیزات ضروری رستوران

از وسایل موجود در آشپزخانه و سالن غذاخوری یک رستوران هم صرف نظر کنیم یکی از تجهیزات ضروری رستوران بیرون بر است .شما با استخدام یک نیروی انسانی و داشتن یک بیرون بر میتوانید فروش خود را بالا ببرید .

بسته بندی مقاوم و زیبا در این کار بسیار اهمیت دارد این که در ترافیک موجود در شهر غذا سرد به دست مشتری نرسد و یا ظاهر آن تغییر نکند از مهم ترین چالش ها در غذای بیرون بر است به یاد داشته باشید که کسی که غذا را در رستوران میل میکند با کسی که غذا را در خانه سرو می کند نباید تفاوتی میان غذا حس کند زیرا هر دو به یک میزان هزینه می کنند.

تجهیزات پخت و پز رستوران

هر رستورانی برا پختن غذاها از روش های خاصی بهره می گیرد و به طور کل میتوان گفت تجهیزات پخت و پز رستوران با یکدیگر متفاوت است .برای مثال می توان گفت یک کبابی شرایط طبخ کباب بر روی کباب پز زغالی را دارد و از طرفی با وجود تنور در آشپزخانه خود میتواند نان تازه نیز طبخ کند و در کنار آن برخی رستوران ها بر روی کباب پز گازی این کار را انجام میدهند .

بودجه ی شما و فضای یک آشپزخانه تعیین کننده ی این تجهیزات است.

تجهیزات راه اندازی رستوران صنعتی

یک رستوران برای اینکه بتواند سر پا باشد و برای خودش مشتریان ثابت داشته باشد نیازمند تجهیزات درجه یک است .

تجهیزات راه اندازی رستوران صنعتی به اولین وسایلی گفته می شود که شما برای راه اندازی یک رستوران تهیه میکنید پس بهتر است که در انتخاب این وسایل وسواس داشته باشید و در هزینه کردن دست و دل باز باشید .

هیچ گاه برای هزینه ی کمتر سراغ وسایل بی کیفیت نروید .

منبع:راه اندازی آشپزخانه صنعتی


[ بازدید : 93 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به راه اندازی تجهیزات آشپزخانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]